reklama

Za tebou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Za tebou

Stojim tu nad telom
v ociach mam slzy
nie je to tym,ze vonku prsi,
cakam tu kedy vstanes
a somnou odides,
len my dvaja vieme, ze ty uz neprides.
Ostanes tu lezat pod kopou hliny
ja nemozem zbavit sa vinny.
Mal som ta zastavit,podat svoju dlan,
mal som ti povedat "mojou sa stan"!
Mal som ta objat,pritulit k sebe
a teraz nariekam tu pri tebe.
Klacim a prosim nebesa "neberte ju hore",
ja milovat ju budem tu na zemi dole.
Uz nikdy ju neospustim,nepustim jej dlan,
kazdy den jej poviem "milujem" mojou sa stan!
Prosim ta laska moja pozri sa na mna
ty si jedina hviezda stvorena pre mna.
Bol som hlupy, hrdost mi nedala
vycitky a zloba ma vtedy zaliala.
Vravela si odpust, ze vsetko ti je luto,
miesto milujem povedal som
"zmenil som sa uz nie som ako predtym"
znelo to kruto.
Ja viem uz mi ta nik nevrati,uz ma neobimes,
uz sa na mna neusmejes, nepohladis lice.
chyba mi tvoj pohlad,v ktorom som sa videl,
chyba mi tvoj dotyk, tvoje slovo lubim,
co len chces na svete ti slubim,
len sa prosim vrat,nemozem zit bez teba,
ja moja laska jedina,nechcem aby si sla do neba..
Odisla uz ju nemam,nemozem lubit,
nemozem ti vecnu lasku slubit,
vratit prsten,ktory som jej vzal,
preco som to urobil ved som ju miloval.
Kazdy vecer budem na hviezdy sa divat,
budem hladat hviezdu a o tebe snivat,
ze sa raz stretneme,ze opat nas osud spoji,
ze po stvrty krat budeme navzdy svoji.
E/J

Etela Kováčová

Etela Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  209
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Už v detstve som rada čítavala knihy, čo ma inšpirovalo a sama som si začala tvoriť vlastnú tvorbu.Som človek, ktorý miluje hudbu kdekoľvek a kedykoľvek,pretože vystihuje náladu v dannej chvíli. Zoznam autorových rubrík:  pribehyzvieratkámyšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu